Inlogproblemen?


Indien u over een toegangscode beschikt maar problemen ondervindt bij het inloggen kan u contact opnemen met de helpdesk. De helpdesk is elke werkdag van 9 tot 12.30 en van 13.30 tot 17.00u bereikbaar op 03/217.53.88 of via helpdesk@bankvanbreda.be.

Browser UNKNOWN 0.0
Operating system UNKNOWN
Support Browser/OS combinatie wordt niet ondersteund
Uitvoeren Javascript NIET toegelaten

Uw systeem voldoet NIET aan alle systeemvereisten. Voor extra informatie, contacteer de helpdesk.




Wat zijn de systeemvereisten?
Hoe activeer ik mijn digipass?
Waar kan ik mijn user-id vinden?
Wat moet ik doen als ik mijn pincode vergeten ben?
Hoe wijzig ik mijn pincode?
Wat moet ik doen als mijn digipass geblokkeerd is?
Wat moet ik doen als de inlogpagina geblokkeerd is?
Wat moet ik doen bij verlies of diefstal van mijn digipass?



Wat zijn de systeemvereisten?

Windows

Microsoft Windows 2000(vanaf SP4)/Windows XP/Windows Vista/Windows 7
Microsoft Internet Explorer vanaf 6.0
Google Chrome vanaf 5.0
Mozilla Firefox vanaf 4.0
Javascript ondersteuning
Cookies aanvaarden

Macintosh

Mac OS X 10.3.9 met Mozilla Firefox vanaf 4.0
Mac OS X vanaf 10.4 met Safari
Google Chrome vanaf 5.0
Mozilla Firefox vanaf 4.0
Javascript ondersteuning
Cookies aanvaarden

Linux

Mozilla Firefox vanaf 4.0
Javascript ondersteuning
Cookies aanvaarden

Bank J. Van Breda & C° garandeert een correcte werking van VanBredaOnline voor bovenstaande configuraties.
Hoewel het mogelijk is dat VanBredaOnline onder andere configuraties werkt, kan Bank J. Van Breda & C° hier geen garanties voor geven.

top


Hoe activeer ik mijn digipass?

  1. Zet uw digipass aan d.m.v. de rode toets.
  2. Geef de initiële pincode in die u terugvindt in de verzegelde enveloppe en druk op OK.
  3. Verander de initiële pincode in een persoonlijke pincode van 4 cijfers. Druk op OK. Bevestig uw zelf gekozen pincode door ze nogmaals in te geven. Druk opnieuw op OK.

Suggestie: als pincode van uw digipass kan u dezelfde pincode als deze van uw bankkaart gebruiken, zodat u minder codes moet onthouden.
top


Waar kan ik mijn user-id vinden?

Uw user-id bestaat uit zes cijfers. U kan dit rechts bovenaan terugvinden op het contract dat u ondertekende voor uw VanBredaOnline-abonnement. Indien u uw userid niet kan terugvinden, neem dan contact op met uw kantoor.

top


Wat moet ik doen als ik mijn pincode vergeten ben?

  1. Toets 5 maal een verkeerde pincode in op uw digpass.
  2. Uw digipass blokkeert en er verschijnt een “unlock”-code op het scherm.
  3. Neem contact op met onze helpdesk tussen 9u en 12u30 of tussen 13u30 en 17u op het nummer 03/217.53.88.
  4. De helpdesk zal uw pincode resetten.

top


Hoe wijzig ik mijn pincode?

  1. Schakel uw digipass aan.
  2. Druk op “m”.
  3. Druk op OK
  4. Geef uw huidige pincode in en druk op OK.
  5. Geef uw nieuwe pincode in.
  6. Herhaal uw nieuwe pincode om te bevestigen en druk op OK

top


Wat moet ik doen als mijn digipass geblokkeerd is?

Hebt u meer dan 5 maal een verkeerde pincode ingegeven?
Uw digipass is dan geblokkeerd en er verschijnt een “unlock”-code op het scherm.
  1. Neem contact op met onze helpdesk tussen 9u en 12u30 of tussen 13u30 en 17u op het nummer 03/217.53.88.
  2. De helpdesk zal uw pincode resetten.

top


Wat moet ik doen als de inlogpagina geblokkeerd is?

Hebt u meer dan 5 maal een fout(e) user-id, serienummer of code ingetikt op de inlogpagina?
Blokkeert de pagina?
  1. Neem contact op met onze helpdesk tussen 9u en 12u30 of tussen 13u30 en 17u op het nummer 03/217.53.88.
  2. De helpdesk zal uw digipass resetten.

top


Wat moet ik doen bij verlies of diefstal van mijn digipass?

Indien u vaststelt dat uw digipass verloren is of gestolen werd, moet u dit onmiddellijk melden aan digipass@bankvanbreda.be.
Onze helpdesk zal uiterlijk de volgende bankwerkdag uw digipass blokkeren. Zonder uw USERID en persoonlijke PIN code heeft niemand toegang tot uw rekeningen en vermogensoverzicht. Enkele dagen later zal u een nieuwe PIN code ontvangen en mag u een nieuwe digipass afhalen in uw kantoor.
Let wel: voor deze nieuwe digipass worden de kosten, zoals vermeld in onze kosten en voorwaarden, aan u gefactureerd.

top